CROPRO 2025 WEBSITE -redoslijed – 1

INSTITUCIJA: Upravni odjel za strateški razvoj, europske fondove i gospodarstvo; Grad Opatija

BIOGRAFIJA: Robert Urek diplomirao je na Pravnom fakultetu Sveučilišta u Rijeci. U posljednjih petnaest godina sudjeluje u organiziranju i rukovođenju postupcima javne nabave. Zaposlen je u Gradu Opatija, na radnom mjestu Pomoćnik pročelnice u Upravnom odjelu za strateški razvoj, EU fondove i gospodarstvo pri čemu, uz ostala pravna područja, aktivno prati pravnu regulativu iz područja javne nabave i provodi postupke javne i jednostavne nabave. S ciljem kontinuirane izobrazbe sudjelovao je na brojnim savjetovanjima, predavanjima i usavršavanjima iz područja javne nabave Uprave za trgovinu i politiku javne nabave Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja, Hrvatske gospodarske komore te Upravnog prava i pravne zaštite u Europskoj zajednici organiziranih na Pravnom fakultetu Sveučilišta u Rijeci (Upravno i Europsko pravo/ javna nabava).

Stekao je certifikat trenera javne nabave i specijalist je za javnu nabavu prema završenom specijalističkom programu izobrazbe u području javne nabave (važeći certifikat u području javne nabave Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja). Kao stručna osoba predavač izvodi nastavu u sklopu Programa izobrazbe ili programa redovitog usavršavanja radi stjecanja i unaprjeđenja znanja i vještina u području javne nabave.

TEMA PREDAVANJA: Dopuštene izmjene ugovora o javnoj nabavi radova sufinanciranih iz EU fondova

Ugovor o javnoj nabavi roba, radova ili usluga posebna je vrsta dvostrano obvezujućeg pravnog posla koji se sklapa na temelju provedenog postupka javne nabave i mora biti u skladu s uvjetima određenima u dokumentaciji o nabavi i odabranom ponudom. Na odgovornost ugovornih strana za ispunjenje obveza iz ugovora o javnoj nabavi, uz odredbe Zakona o javnoj nabavi, na odgovarajući način primjenjuju se odredbe zakona kojim se uređuju obvezni odnosi. Naručitelj sukladno odredbama Zakona o javnoj nabavi, smije mijenjati ugovor tijekom njegova trajanja sukladno odredbama članaka 314. do 321. koji svaki za sebe predstavlja valjanu osnovu za izmjenom ugovora. Ako se izmjena ugovora ne može podvesti pod nijedan članak od 314. do 320. ili je ugovor značajno izmijenjen u smislu članka 321., Zakon o javnoj nabavi nalaže naručitelju da raskine ugovor (članak 322. toč. 1.), a za ponovnu nabavu provede novi postupak javne nabave. Obveza je naručitelja da kontrolira je li izvršenje ugovora u skladu s uvjetima određenima u dokumentaciji i s odabranom ponudom, odnosno u skladu sa sklopljenim ugovorom, a u suprotnom propisana je prekršajna odgovornost sukladno članku 443. st. 1. toč. 9. ZJN 2016.